5 de jul. 2010

Manotas, mametas, cansament a Miraflores, preparatius i més ballaruques!

Aquest cap de setmana ha sigut rodó! Cada dia m'ho passo millor, estic més adaptada i més contenta!
A l'hotel tot va més o menys... He estat dos dies mirant les mussaranyes a reserves (n'he fet alguna però en general he mirat més que treballat...). Demà començo a vendes, a veure si allà aprenc alguna coseta!
Divendres després de la feina tenia a Bianca esperant-me a l'aeroport! Vam quedar tots junts a la Plaza San Miguel (no té res a veure amb la cervesa, eh!). Vam rondar per allà força estona i vam veure música en viu enmig de la plaça del centre comercial. Curiós com s'ho curren aquí! Una orquestra petita, amb pallassos i globus. Hauríeu d'haver vist com es tiraven a sobre dels pallassos per agafar els globus! Ni que fossin eurooooos! :) Després una pizzeta (oh q bona!) i a dormir que al dia següent ens esperava una bona ruta!
Al matí vam visitar el Museo de la Nación. El tinc aprop de casa (les distancies aquí són molt relatives). Bianca, Davy, Ivan i dos amics d'ells: Max (alemany) i Damià (francés de cognom Puigcerver, ben català!). Després de fer el nostre recorregut cultural de cada cap de setmana vam anar a dinar. Aquí cada 2 per 3 fan algun tipus de fira gastronòmica. Paradetes amb menjar, postres i begudes. Espectacular. Em vaig menjar un arròs amb ànec impressionant per 13 soles (uns 4 euros)!
Després ens van abandonar i ens vam quedar Bianca, Ivan i jo. Els tres anàvem disposats a passar una bona estona veient teatre de carrer que feia un amic de Bianca a qui va conéixer en un viatge a Equador. El grup es diu Manotas. Vaig viure els meus minuts de glòria! Sí, senyor, el seu amic Jose, em va obligar a participar a l'espectacle... M'ho vaig passar taaan bé! Vaig resistir la meva por escènica i vaig treure la pallassa de dins meu! Vaig riure molt! Era un espectacle de contes lúdics per a nens. Però quins nens, senyor! Li donaven patades, li deien de tot, el boicotejaven... Quina paciència va tenir pobret! Però l'espectacle era força divertit i entretingut. També hi havia globus. Un nen, cada 5minuts, anava a l'escenari amb un globus desinflat a demanar-i que li fes la figura d'un elefant! Quin tip de riure!
Després, vam decidir trucar a casa meva per conèixer els americans que acaben d'arribar i vam quedar a Miraflores amb ells. Allà va ser mortal... Va sortir tot el cansament acumulat i de tant esperar el Fernando i Davy ens vam agobiar una mica...
Al final ens vam rebel·lar i com que a Brisas del Titicaca ens clavaven un dineral per veure l'espectacle, vam decidir anar a una Penya turística. Una penya és un loc on fan música en viu criolla, de la terra. Va ser divertit, entretingut i sobretot vam riure i vam ballar!
Ara, ja estic preparant el viatge per les meves vacances. De moment aniré cap a Cusco del 28 de juliol a l'1 d'agost amb Davy i Bianca que ja estaran allà (potser s'animen també Ivan i Sheila). Després amb Naomi (una noia francesa que coneixeré a Cusco) anirem a Puno i al llac Titicaca. D'allà marxaré sola a Arequipa (com a molt s'afegeix Kasia, la polaca que va viure amb mi dos dies). Ella viu a Piura i per tant, aniria cap a l'altra punta del país, a Piura, per estar amb ella i Víctor uns dies i gaudir del soooool! Sembla una ruta genial! Ja us explicaré què tal va evolucionant l'organització!
Com sempre, us poso unes fotos del meu moment de glòria i de la nit i quan es carregui el video de la penya també us l'adjunto!
Ah i us trobo a faltar, eh!! :) Petons!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada