8 de jul. 2010

Afers exteriors... Parap paraaa! (musiqueta del programa...)



No, no sóc cap espanyola ferida a Cusco com alguns m'heu preguntat. No hi vaig fins el 28 de juliol, just el dia després que acabo de la feina.
Us he adjuntat un mapa. No està gaire currat, ho reconec però fa fred i els meus dits a punt de l'amputació per culpa de la congelació no tenien gaires ganes de currar-se la foto.
Us presento les meves vacances!
En blau tenim la ruta que faré aquest cap de setmana: De Lima anem cap a Paracas, Ica i les línies de Nazca.
En vermell teniu la primera part de les meves vacances: 28 juliol fins l'1 d'agost Cusco (amb Machu Picchu i Huayna Picchu, la lletra c del Picchu es pronuncia, q ho sapigueu!), de l'1 al 3 a Puno (amb estada al Llac Titicaca) i un parell de dies més a Arequipa.
Em quedarà per visitar la zona de la selva però em queda pendent per quan torni!
En groc teniu la ruta a seguir després de descansar un dia a Lima: Piura (on hi ha gent de la beca que m'hi ha convidat) on estaré el cap de setmana del 7-9 d'agost i a una platja indeterminada (aprop de Mancora però no està definit perquè espero pressupostos d'hotels) on penso torrar-me el cos amb el sol que hi fa i així no ser l'imatge de Michael Jackson als seus últims dies... Pàlida, pàlida estic...
Ja us aniré explicant què tal aquest finde (DEMÀ DIJOUUUUUS!) i us concretaré una mica més la ruta, amb qui hi vaig i tot el què tinc previst!
Ah, avui m'he sentit productiva per primer cop en 4 setmanes a la feina: he concertat cites pels de ventes! Uuuuh! jaja! No, al final m'he sentit útil avui! Ja tocava! A més el meu cap del departament d'ara, demanarà que m'hi quedi uns dies més amb ells i hi fagi visites! Estic contenta! :)
Petonets a toooots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada